צרופי אותיות להגנה

צרופי אותיות להגנה - קבלה ויהדות

קבלה וצירופי אותיות להגנה

תורת הקבלה או תורת הנסתר, היא תורת המיסטיקה אשר פותחה לצד היהדות. תורה זו מסייעת לבני האדם ליצור גישה והבנה טובה יותר של עולמם הרוחני. הקבלה משתמשת בכל מיני אלמנטים אשר יכולים לספק משמעות על עולמם הרוחני של בני האדם, כגון שמות, אותיות, מזלות, ועוד. כך למשל, לחלומות לפי הקבלה ישנה חשיבות רבה, והם יכולים לאותת בפני סכנות או להצביע על טעויות אשר נעשות בעולם הגשמי, ואינן תואמות את הלך הדברים בעולם הרוחני. באותו אופן, לפי הקבלה ישנו כוח חשוב לאותיות, במיוחד לאותיות הע"ב, אשר אוצרות בחובן משמעויות וסגולות מיוחדות.

מהן אותיות הע"ב לפי תפיסת הקבלה?

קבלה היא תורה אשר מייחסת משמעות רבה לאותיות. אותיות יכולות לסמן משמעות בעזרת הגימטרייה, כך שבעזרת חישובים אשר מתחשבים הן באות והן במספרה הגימטרי, ניתן להגיע לכל מיני משמעויות, כגון התאמה בין בני זוג, משמעויות של שמות בני האדם, משמעויות של שמות של מקומות, ועוד. אותיות הע"ב מייצגות גם הן את החיבור שבין העולם הרוחני ובין העולם הגשמי היומיומי. אנשי קבלה רבים עמלו רבות על מנת לזקק את הצירופים הללו מתוך פסוקים חשובים, כדי שהצירופים יוכלו לכלל משפטים וציטוטים חשובים, אשר טומנים בחובם משמעויות שונות. בעולם היהדות, לאורך דורות על גבי דורות, נעשה שימוש באותיות אלו, בקמעות, תכשיטים, ושאר פריטים. אותיות אלו שובצו בכל מיני אלמנטים, וזאת מאחר שיש ביכולתן לזמן הצלחה, שפע, פריון, זיווג, שגשוג, שמירה על בריאות, וכן גם הגנה. ישנן אותיות ע"ב שמטרתן לספק הגנה עבור אדם, או עבור קבוצת אנשים, מפני כל מיני סוגים של סכנות אשר עלולות לארוב להם בדרך.

אילו סוגים של צירופי אותיות יש בקבלה?

ישנם כל מיני צירופים של אותיות קבלה, אשר יכולים להביא לסגולות מיוחדות. כך למשל, הצירוף הה"ע יכול לעורר מודעות של אהבה, הצירוף רה"ע יכול לסלק מאיתנו רוח רעה, הצירוף יז"ז יכול לתת לנו כוח לימודים או כוח לשנות, הצירוף פא"י יכול לזמן כוח של פרנסה. כמו כן, קיימים צירופים נוספים, כגון הצירוף מה"ש, אשר מספק כוח של רפואה, הצירוף וו"ל, אשר מסוגל לזרז תהליך של גאולה, הצירוף שא"ה, אשר יכול לספק כוח לעלות לתדר של זוגיות אמיתית, וכן גם הצירוף כה"ת, אשר יכול לספק כוח לניטרול אנרגיות שליליות.

מהם צירופי האותיות להגנה?

לפי הקבלה, הצירוף אל"ד, לדוגמה הוא צירוף חשוב אשר מספק הגנה ושומר מפני עין הרע. כיום, קיימים מספר פריטים אשר כוללים את צירופי האותיות ע"ב, וביניהם גם צירופי האותיות אשר מספקים הגנה. כך למשל, תוכלו למצוא שלל של תכשיטים, טבעות, שרשראות, צמידים, מחזיקי מפתחות וכן ציוד נייד נוסף אשר כולל את האותיות האלו שלפי הקבלה יש להן כוח רב, ויוכל לספק לכם את הסגולה הנכונה בעת הצורך, בין אם אתם שייכים לעולם היהדות ובין אם לאו.

03-3726075