כשפים על-פי הזוהר

כשפים על-פי הזוהר - קבלה ויהדות

קבלה וכשפים על פי הזוהר

תורת הקבלה, אשר מכונה גם "חכמת הנסתר", היא תורת המיסטיקה אשר מיוחסת ליהדות. לפי הקבלה, בני האדם מתנהלים אמנם במישור הגשמי, אך לכל פעולה אשר נעשית בעולם היומיומי, השגרתי והגשמי בו אנו פועלים, ישנה סיבה בעולם הרוחני. עולם הקבלה הוא עולם קסום, עשיר ומלא בפילוסופיה אשר מחברת אותנו לעולם הרוחני שלנו. הקבלה עושה שימוש בכל מיני אלמנטים השייכים לעולם הפנימי שלנו ולעולם בו אנו חיים, כגון חלומות שאנו חולמים, שמות שלנו והגימטרייה שלהם, המזלות שלנו, תאריכים בלוח השנה העברי – ומנסה למצוא את המשמעות הרוחנית שלהם. אנשים אשר מתעסקים בקבלה, במיסטיקה, בצירופי האותיות החשובים, בתבלינים ובתערובות מיוחדות – יכולים להביא לתוצאות רצויות מסוימות, באמצעות הידע התיאורטי והמעשי מעולם הקבלה. כשם שלחלומות לפי הקבלה יש משמעות מסוימת והם יכולים לסמן לנו משהו על ההתנהלות היומיומית שלנו, או להזהיר אותנו מפני סכנות – כך יש משמעות לאותיות מסוימות ולכשפים על פי ספר הזוהר, שיכולם לגרום לסיטואציה הרצויה להתרחש.

קבלה והכשפים

ישנם סוגים רבים של כשפים שנעשים לפי הכתוב בספר הזוהר. כשפים אלו שייכים לתחום אשר מכונה קבלה מעשית, אשר כוללת שימוש בצירופי אותיות מיוחדים (כמו אותיות הע"ב), שימוש בהגנות על נשמות, פולסא דנורא, ועוד. במידה וגם אתם מוצאים את עצמכם במצב בו אתם זקוקים להכוונה או לכשפים מסוימים, עליכם לפנות למכשף או איש מקצוע אשר מתעסק רבות בחכמת הקבלה. ישנם אנשים אשר השקיעו שנים רבות בלימוד ספר הזוהר וחכמת הנסתר, וכן גם השקיעו לא מעט בלימוד הפן המעשי שמתלווה לכך.

אלו סוגים של כשפי – קבלה יש?

ישנם כשפים למען החזרת האהבה, כשפים למען סגולה למזל, כמו גם כשפים לפתיחת מזל לזיווג, כשפים נגד עין הרע, כשפים למען הצלחה ושגשוג, ועוד. קיימים מכשפים רבים אשר עוסקים בתחומים הללו לפי הקבלה. בשלב הראשוני, לרוב תצטרכו ליצור איתם קשר ולהסביר בדיוק את הצורך ואת המטרה למענה אתם מעוניינים בכישוף ולאחר מכן בדרך כלל תקבעו פגישת היכרות שבה גם יתבצע הכישוף. הכשפים נעשים באמצעות חכמות ותובנות מתורת הנסתר, ולעתים הם מלווים בשימוש בתמציות או תערובות של צמחים או תבלינים.

כשפי קבלה למען החזרת אהבה

הכשפים הנפוצים ביותר, הם הכשפים שמטרתם היא החזרת אהבה שנעלמה או דעכה, או מציאת אהבה חדשה. ישנם מכשפים רבים אשר עוסקים בניסיון להחזיר אהבה, לשמור על בן או בת הזוג, וכן גם בניסיון לשמר את חיי הנישואים כשהאהבה נגמרת. על המכשפים לדעת את הצירופים והאפשרויות הנכונות, כדי שיוכלו לחבר את תדר הנשמות, כך שיוכלו להחזיר את האושר לחייכם ולייצב אתכם בזוגיות טובה. בין אם אתם מאמינים ביהדות, או בדת אחרת, הכשפים מיועדים לכל אחד ואחת והם יכולים לסייע לכל אדם באשר הוא להשיג את מטרתו, במידה והיא אכן מטרה נעלה.

 

כנסו לאתר  ASKme ודברו עם מומחים לקבלה ויהדות ,  ASKme נבחרת מומחי המיסטיקה של ישראל מייעצים ונותנים תשובות בכל הקבלה, המיסטיקה והאמונה היהודית  בטלפון :  03-3726075

03-3726075