הגנה על הנשמה

הגנה על הנשמה - קבלה ויהדות

קבלה מעשית – הגנה על הנשמה

בעולמנו המורכב, הלחוץ והתובעני, אנו חשופים מדי יום לפגיעות ממספר כיוונים: פגיעות כתוצאה מעין הרע, פגיעות כתוצאה מתחרות מול קולגות, פגיעות כתוצאה מקונפליקטים שמתרחשים במשפחתנו ובביתנו ועוד. בדיוק למטרה זו, ישנו מגוון רחב של פריטים בעלי סגולה, אשר יכולים לספק לנו הגנה בעיתות מצוקה. סוג אחד של פריטים אלו, הם קמעות אשר כוללים בתוכם צירופי אותיות קבלה או פסוקים מספר הזוהר, שהם בעלי חשיבות רבה למאמיני היהדות וכמובן לפי הקבלה. קמעות אלו, יכולים לסייע לכם ולשמור על נשמתכם מפני כל פגע רע ומפני כל סכנה.

על הקבלה

תורת הקבלה, אשר מכונה גם "חכמת הנסתר", היא תורת המיסטיקה אשר מיוחסת ליהדות. לפי הקבלה, בני האדם מתנהלים אמנם במישור הגשמי, אך לכל פעולה אשר נעשית בעולם היומיומי, השגרתי והגשמי בו אנו פועלים, ישנה סיבה בעולם הרוחני. עולם זה של קבלה ויהדות הוא עולם קסום, עשיר ומלא בפילוסופיה אשר מחבר אותנו לעולם הרוחני שלנו. הקבלה עושה שימוש בכל מיני אלמנטים השייכים לעולם הפנימי שלנו ולעולם בו אנו חיים, כגון חלומות לפי הקבלה, משמעות השם לפי הקבלה, מזלות לפי הקבלה, תאריכים בלוח השנה העברי וכן הלאה, ומנסה למצוא את המשמעות הרוחנית שלהם. לחלומות לפי הקבלה יש משמעות חשובה, שכן הם יכולים לספק עבורנו מידע רב על עולמנו הרוחני, המניעים שלנו, ואף להזהיר אותנו מפני סכנות.

קמעות לפי הקבלה אשר מספקים הגנה על הנשמה

ישנם קמעות רבים אשר מיוצרים במיוחד על מנת לספק הגנה למי שעונד אותם ואכן אנשים רבים עושים בהם שימוש ועונדים אותם למען הגנה על נפשם ונשמתם. קמעות אלו לרוב מכילים אבנים אשר ידועות בסגולותיהן, כמו למשל אבן הסיטרין אשר מגדילה עושר ושומרת עליו. לפי הקבלה, אבן הסיטרין ידועה בסגולותיה כאבן שפע והיא יכולה לשמור מפתח הנשמה לשפע והצלחה. אבן נוספת ידועה בקבלה, היא אבן המלכית, אשר ידועה בסגולות הגנה חזקות והיא מספקת שמירה והגנה טובה. בנוסף להן, קיימת גם אבן הטורמלין השחורה, אשר ידועה בסגולותיה בהגנה מפני אנרגיות שליליות והיא מעניקה מפתח לנשמה, להגנה מפני עין רעה. לפי הקבלה, קמעות נוספים אשר ידועים בסגולותיהם, הם קמעות אשר מכונים "מפתחות המלך שלמה". מפתחות אלו מכילים סמלים, אשר מכילים טקסט ספציפי הנכתב על קלף. הסמלים הינם מגוונים והם יכולים לשמש לכמה מטרות, מלבד שמירה על הגנת הנשמה, כגון: איחוד זוגיות, מציאת זיווג, שלום בית, גרוש שדים ומזיקים, הצלחה בפרנסה, הצלחה באהבה, שמירה מאיבוד דעת ואסונות ועוד.

קבלה – שאר אלמנטים אשר יכולים לספק הגנה

ישנם תכשיטים נוספים אשר יכולים לספק הגנה ושאר סגולות, כמו תליון אשר חקוק בו המשפט "שמע ישראל אדוני אלוהינו אדוני אחד", טבעת כסף שחרוט בה הצירוף "אנא בכוח", טבעת כסף עם סימון "חמש", אשר מעוטרת בחמש אבני טורקיז אשר משמשות להגנה נגד עין הרע, תליוני מגן דוד, ועוד. מעבר לכך, קיימות תמציות ותרכובות של צמחים ותבלינים מיוחדים אשר יכולים להביא לכמה סגולות, בין היתר על שמירת הנשמה.

 

כנסו לאתר  ASKme ודברו עם מומחים לקבלה ויהדות ,  ASKme נבחרת מומחי המיסטיקה של ישראל מייעצים ונותנים תשובות בכל הקבלה, המיסטיקה והאמונה היהודית  בטלפון :  03-3726075

03-3726075