מזל תאומים בקבלה

מזל תאומים בקבלה - קבלה ויהדות

מזל תאומים בקבלה

הקבלה מתייחסת לאסטרולוגיה ולגלגל המזלות כאל חלק ממערכת הסמלים אשר משקפת את גילויי האל בעולם. אם במרכז הקבלה נמצאת שאיפתו של המקובל להתאחד איחוד מיסטי עם האלוהות, הרי שהמציאות ותופעותיה נתפסות כמערכת סמלים שבאמצעותם הוא מבקש להתעלות במעלה הרוחניות, להשיב את נשמתו לשורשה האלוהי ולדבוק באלוהות עד שיכלל בה. הקבלה התקבלה ביהדות כזרם מרכזי עם עלייתה של החסידות. הקבלה מבדילה בין נעלמות האל ובין האלוהות המתגלה. זו מכונה עשר הספירות שדרכן ברא האל את העולם ומכוון אותו. המערכת הסמלית של הקבלה כוללת חלומות לפי הקבלה וכן את גלגל המזלות שלו ניתנות פרשנויות קבליות מרחיקות לכת.

קבלה – מזל תאומים וחודש סיוון

חודש סיוון הוא החודש של מזל תאומים לפי הקבלה והיסוד שלו הוא האוויר. אופיו של בן מזל תאומים נמדד בתנועה. הוא מדבר הרבה ואוהב תקשורת וידע. בני מזל תאומים הם פעילים וסקרנים, ערניים, הגיוניים ושנונים. הם אוהבים לנתח כל דבר ועניין, גם לאחר שלמדו אותו היטב. בני מזל תאומים לומדים תחומים רבים וניכרת בהם שטחיות וחוסר עומק מסויימים. הם מאופיינים גם בחוסר עקביות וחוסר יציבות. יש לבני תאומים פרסונה דואלית – אחת כלפי פנים ואחת כלפי חוץ. לעיתים מתגלה העניין הזה בכך שהם מתחזים ואף נוכלים, אך מן הצד השני יכול בעל מזל תאומים להיות שומר סוד הגון.

מזל תאומים – קבלה והסמליות הקשורה בה

בספר הזוהר מייחסים למזל תאומים ולחודש סיוון קשר מיסטי קבלי לאות ז'. לפי הקבלה האות ז' מסמלת כלי נשק כגון כידון או חרב ולכן היא מקשרת אות זו לתכונות כמו כוח ועוצמה. לאות ז' יש אנרגיות זכריות וגבריות והיא מופיעה לפני האות ח' שנחשבת בקבלה לבעלת אנרגיות נשיות ונקביות. מזל תאומים עצמו נחשב לבעל אנרגיות גבריות והוא מופיע לפני מזל סרטן המכיל אנרגיות נשיות. הקבלה רואה בזה סימן ליחסי הכוחות בין הזכרים הפולטים והנקבות הקולטות.
שמו של חודש סיוון הקשור במזל תאומים מגיע מן המילים הקדומות "סיוונו זימנו" שמשמעותם מועדים וזמנים. כלומר, חודש המועדים והזמנים. אגדה קבלית מספרת כי בחודש זה, חודש סיוון, הופיעו בשמיים דמויותיהם של יעקב ועשו. יעקב הסכים לקבל את התורה ואילו עשו דחה אותה.

השיעור והתיקון של מזל תאומים לפי הקבלה

על פי הקבלה בין התכונות של מזל תאומים ניתן למצוא את הקלילות, אינטליגנציה, קסם אישי, יכולת למשא ומתן וכשרון מסחרי והן נמצאות בקוטב של תכונות מזל קשת שבין תכונותיו ניתן למצוא הרפתקנות, כריזמה, נאורות, רצון להשכלה וצורך תמידי בחופש ועצמאות עם נטייה לפילוסופיה. לכן בני מזל תאומים לפי הקבלה צריכים ללמוד שיעור ממזל קשת כדי להגיע לאיזון הראוי.
בקבלה, התיקון של מזל תאומים קשור לשבט זבולון והשניים קשורים על פי הקבלה באופן הבא: אנשי שבט זבולון היו יורדי ים ועליהם היה לפרנס את אחיהם משבט יששכר שהיו ידועים בלימוד תורה ועיסוק במופשט. התיקון יתבצע בהקשר להשלמת פערי השכלה, הידע והדעת.

כנסו לאתר  ASKme ודברו עם מומחים לאסטרולוגיה ולקבלה יהודית, ,  ASKme נבחרת מומחי המיסטיקה של ישראל מייעצים ונותנים תשובות בכל הקבלה, המיסטיקה והאסטרולוגיה הקבלית  בטלפון :  03-3726075

03-3726075