מזל סרטן בקבלה

מזל סרטן בקבלה - קבלה ויהדות

מזל סרטן בקבלה

קבלה היא תורת הסוד היהודית. יהדות ומיסטיקה כבר שזורים זה בזה עוד מן העולם העתיק אך רק בסוף המאה ה- 12 ובתחילת המאה ה- 13 התגבשה הקבלה לזרם שאותו אנו מכירים כיום. לקבלה השפעה רבה על היהדות וכיום אין יהדות ללא קבלה. במרכז מחשבת הקבלה ניצב הרעיון של המקובל כמיסטיקן המחפש להתאחד איחוד מיסטי עם האלוהות ולצמצם את הפערים בין עולמו הגשמי לעולמו של האל. הקבלה תופסת את המציאות כעולם סימבולי המשקף את גילויי האל בעולם. הכוונה היא לחדור לעולם זה תוך התבוננות וחוויה אישית כדי לחשוף את האלוהי הקיים בכל הנמצאים. באותה מערכת סמלים ניתן למצוא בין היתר פרשנות חלומות לפי הקבלה ואת גלגל המזלות המקבל פירושים קבליים משלו.

ע"פ הקבלה בכל יום מתחדשת האנרגיה של אותו יום ולכן גם ניתן לבצע תחזית אסטרולוגיה יומית .

קבלה – מזל סרטן וחודש תמוז

לפי הקבלה מזל סרטן מגיע בחודש תמוז והוא קשור ליסוד המים. בני מזל סרטן הם טיפוסים ביתיים, המחפשים חום ובטחון במסגרת זו. כמו כן, מאופיינים בני מזל סרטן כבני אדם היודעים להתמסר לאנשים ולבעלי חיים, הם רגשניים מטבעם ונוטים למצבי רוח שונים. הם לא אוהבים ביקורת אך עשויים לפתח תלות רגשית באדם אחר. בעלי נטייה חזקה לאהבה שיכול להופיע בצורה שלילית באופן של ניאוף ובגידה. לבני מזל סרטן יש רגישות רבה לסובב אותם. בני מזל סרטן ידועים כאנשים שעובר עליהם הרבה בחיים וכי יש להם התמודדויות רבות ולא קלות.

מזל סרטן – קבלה והסמליות הקשורה בו

בספר היצירה נכרכים יחד מזל סרטן והאות ח' יחד עם חודש תמוז לכדי משמעות מיסטית מיוחדת. בקבלה רואים את האות ח' כרמז לחזרה בתשובה, משום שהיא מזכירה או נמצאת במילה חטא. כפי שנאמר: "במקום שבו עומדים חוזרים בתשובה, צדיקים גמורים אינם יכולים לעמוד". האות הקודמת ל- ח' שהיא האות ז' – נחשבת לאות חזקה במיוחד, אך ח' נחשבת לכפולה בחוזקה כי היא מורכבת משתי אותיות ז' עוקבות. כך גם רואה הקבלה את מזל סרטן שנחשב בגלגל המזלות למזל ביתי שעליו – על הבית והמשפחה, עומד העולם כולו.
מקור שמו של חודש תמוז מגיע מן המילה הארמית תמוז או דומיזו שפירושה חום או להט, תנור וכדומה. השם קשור באמונות קדומות של פולחני פריון והולדה. גם מזל סרטן נחשב לבעל תכונות דומות של חום ותמימות וגם הוא קשור בהולדה, פריון והרחבת המשפחה.

השיעור והתיקון של מזל סרטן

תכונות מזל סרטן כמו ביתיות, משפחתיות, רגישות, חום ואהבה, צורך בביטחון ובהגנה יחד עם יצירתיות ונתינה עומדים בקוטב למזל גדי שמאופיין בשאפתנות, יוזמה, נחרצות, שמרנות, תכנון וארגון, משמעת פנימית, רצינות ואחריות. לכן בני מזל סרטן צריכים ללמוד שיעור מן המזל הקוטבי להם שהוא מזל גדי כדי להגיע לאיזון רצוי.
התיקון של מזל סרטן קשור לשבט ראובן. שבט ראובן קשור לחודש תמוז בו התחיל החורבן והוא מדבר על אדם חוטא שנושל מהבכורה אך שמרצונו עשה תשובה. התיקון הוא ביכולת להתמודד ולכפר על מעללי העבר הריקניים והפוחזים.

 

כנסו לאתר  ASKme וקבלו תחזית אסטרולוגיה יומית בהתאם לקבלה היהודית, ,  ASKme נבחרת מומחי המיסטיקה של ישראל מייעצים ונותנים תשובות בכל הקבלה, המיסטיקה והאסטרולוגיה הקבלית  בטלפון :  03-3726075

03-3726075