מזל קשת בקבלה

מזל קשת בקבלה - קבלה ויהדות

מזל קשת בקבלה

הקבלה פותחה לצד היהדות כתורת מיסטיקה, תורת הנסתר, אשר מחברת בין הספירה הגשמית של האדם ובין הספירה הרוחנית שלו. אחת ממטרות הקבלה היא לתת לאדם (בין אם הוא מאמין ביהדות ובין אם הוא מאמין בדת אחרת), כלים שיאפשרו לו להבין את עולמו הרוחני ולנהוג בזולת באופן סובלני ונטול אנרגיות שליליות. לפי הקבלה, יש מקום וחשיבות רבה לחודשי השנה בהם נולדים בני האדם, מאחר שהם מספקים לנו רמזים רבים על עולמם הפנימי, ממש כשם שהחלומות לפי הקבלה יכולים לספר לנו על עולמם הרוחני והפנימי של החולמים. הקבלה יכולה לספר על כל מזל ומזל את המאפיינים הבולטים בו, את יתרונותיו וגם את חסרונותיו ואת התיקונים שיש ביכולתו לעשות.ע"פ הקבלה מידי חודש מתחדשים האנרגיות ולכן יש אסטרולוגיה חודשית לכל מזל .

קבלה – ארבע עונות השנה והיסודות המתאימים להם

בקבלה ובתפיסתה את מזלות האדם לפי החודשים השונים, השנה מחולקת לארבע עונות, כאשר כל אחת נשלטת על ידי יסוד אחר. לפי הקבלה, עונת הסתיו לדוגמה, אשר מתרחשת בחודשים תשרי, חשוון וכסלו, נשלטת על ידי יסוד האוויר, אשר מסמל את כוח המחשבה. אכן ניתן לומר, כי המזלות מאזניים וקשת, אשר שייכים לחודשים אלו, עסוקים יותר ויותר במחשבות ופחות בעולם הרגשי.

קבלה – מהם המאפיינים של מזל קשת?

תורת הקבלה, אשר פותחה כתורת הנסתר לצד היהדות, מניחה כמה יסודות לגבי אופיו, יתרונותיו וחסרונותיו של האדם – לפי סדר המזלות וחודשי השנה. כך ניתן לומר, כי בני מזל הקשת הינם אופטימיסטים, אידיאליסטים, נדיבים ומלאי שמחת חיים ומרץ. לרוב, ניתן לאפיין אותם כאנשים בעלי אנרגיות חיוביות רבות, אשר דוחפות אותן לפעולה ולחיפוש אחר אתגרים. הם נוטים להעז וליטול סיכונים, וכן גם להיות חסרי אחריות, שאננים, בזבזנים, חסרי טאקט, חסרי סבלנות ולעתים גם חסרי מצפון. לפי הקבלה, בני מזל קשת אינם בעלי סבלנות והם לא יכולים ללמוד חומר או נושא כלשהו אשר דורש מהם עבודה מעמיקה וארוכה. מצד שני, הם ניחנים ברצון רב להוכחה עצמית, מה שמלווה בהתעניינות ובסקרנות מפותחת, וכן גם בכושר ריכוז מפותח. יסוד האוויר אשר שייך לחודשים אלו בשנה, דוחף את בני מזל זה להיות שוחרי צדק, לרדוף אחר אמת ואחר מצב מאוזן. בקבלה הקשתים לרוב מחפשים גירויים חדשים, סיפוק מיידי וחיים טובים. כמו כן, במידה והם ניצבים בפני כישלון הם יכולים לחוש תחושות אשם עמוקות.

קבלה – התיקון של בני מזל קשת

לפי הקבלה, תיקונם של בני מזל הקשת ייעשה במידה והם יצליחו למתן את הנטייה שלהם לשאננות ולאופטימיות בלתי מעשית. בני מזל הקשת צריכים ללמוד להישמר מפני כיבוש האתגרים המסוכן, ולהבין כי עליהם לפעול מתוך הגשמת מטרה גבוהה, ולא מתוך התמודדות עם האתגר בלבד. עליהם להשתלט על היצר שלהם לרדוף חידושים, שינויים וסיכונים, ולגלות כוח התנגדות כלפי חוסר האחריות אשר קיים בהם.

 

כנסו לאתר  ASKme וקבלו תחזית אסטרולוגיה חודשית בהתאם לקבלה היהודית, ,  ASKme נבחרת מומחי המיסטיקה של ישראל מייעצים ונותנים תשובות בכל הקבלה, המיסטיקה והאסטרולוגיה הקבלית  בטלפון :  03-3726075

03-3726075