מזל עקרב בקבלה

מזל עקרב בקבלה - קבלה ויהדות

מזל עקרב בקבלה

הקבלה נותנת מקום וחשיבות רבה לחודשי השנה בהם נולדים בני האדם והיא מוצאת בכך רמז על עולמם הפנימי, ממש כשם שחלומות לפי הקבלה יכולים לספר לנו על עולמם הרוחני והפנימי של החולמים. הקבלה יכולה לספר על כל מזל ומזל את המאפיינים הבולטים בו, את יתרונותיו, וכן גם את חסרונותיו ואת התיקונים שיש ביכולתו לעשות. הקבלה פותחה לצד היהדות כתורת מיסטיקה, תורת הנסתר, אשר מחברת בין הספירה הגשמית של האדם ובין הספירה הרוחנית שלו. אחת ממטרות הקבלה היא לתת לאדם, בין אם הוא מאמין ביהדות ובין אם הוא מאמין בדת אחרת, כלים שיאפשרו לו להבין את עולמו הרוחני ולנהוג בזולת באופן סובלני ונטול אנרגיות שליליות.

קבלה – ארבע עונות השנה והיסודות המתאימים להם

לפי הקבלה, השנה מחולקת לארבע עונות, כאשר כל אחת נשלטת על ידי יסוד אחר. עונת הסתיו, לדוגמה, אשר מתרחשת בחודשים תשרי, חשוון וכסלו, נשלטת על ידי יסוד האוויר, אשר מסמל את המחשבה. אכן, מאזניים וקשת עסוקים יותר ויותר במחשבות ופחות בעולם הרגשי. לעומתם, מזל עקרב אשר משמש לפי האסטרולוגיה כמזל מים, קשור יותר לרגש מאשר לאינטלקט ובכך הוא יוצא דופן מבין שלושת המזלות התואמים את החודשים האלו.

ע"פ הקבלה מידי חודש מתחדשים האנרגיות ולכן ניתן לעשות תחזית אסטרולוגיה חודשית לכל מזל .

קבלה – מאפיינים של מזל עקרב

בקבלה, בני מזל עקרב מוזכרים רבות כאנשים יצריים, אשר מונעים פעמים מתחושות בטן ואינטואיציה. לפי הקבלה, בני מזל עקרב הינם טיפוסים בעלי יכולת הישרדות גבוהה במיוחד, וכן גם בעלי יכולת התמדה עיקשת. בני מזל עקרב טובים בהצבת מטרות ובשמירה על יעדים. הם ניחנים בקסם אישי ובכריזמה אשר מסייעת להם למשוך אליהם אנשים. העקרבים הינם רציניים מאוד בעבודתם ובמידה וקבעו לעצמם מטרה, הם יעמלו ויעבדו קשה ובנחישות עד שישיגו אותה. כמו כן, בני מזל עקרב לפי הקבלה מחזיקים בסקרנות ותיאבון לידע שאינו יודע שובע: אנשים אלו אוהבים לשאול שאלות, לחקור, להגיע לשורש העניין, לבדוק ולבחון. מעבר לכך, הם מחזיקים באינטואיציה טובה, אשר מסייעת להם לכוון את עצמם באופן יעיל לכיוון מטרתם. בנוסף, הקבלה גורסת כי העקרבים אינם אוהבים להתעכב על כישלונות והפסדים: מהר מאוד הם ימצאו את הדרך להמשיך הלאה לעבר מטרתם ולהתקדם לאחר שנחלו תבוסה. בני מזל העקרב מחזיקים בקשת רגשית נרחבת, אשר נעה בין אהבה עיוורת, אהבה חושנית וטראגית, תשוקה חזקה, ולעתים אף שנאה יוקדת. העקרבים יכולים להיות מקסימים, שובי לב ומושכים באופן יוצא דופן, כתלות במצב הרוח שלהם.

קבלה – התיקון למזל עקרב

התיקון של בני מזל עקרב, הוא להגיע לשליטה עצמית ולשליטה על הרגשות, גם במצב בו הרגשות סוערים ומציפים אותם. על מנת לממש את התיקון, עליו להבין כי הבעיה האמיתית שמסבה לו סבל וצער היא נטייתו הקרבית, היצריות הרגשית שלו, ורגשות הכעס והשנאה שהוא שומר בתוכו.

 

כנסו לאתר  ASKme וקבלו תחזית אסטרולוגיה חודשית בהתאם לקבלה היהודית, ,  ASKme נבחרת מומחי המיסטיקה של ישראל מייעצים ונותנים תשובות בכל הקבלה, המיסטיקה והאסטרולוגיה הקבלית  בטלפון :  03-3726075

03-3726075