מזל גדי בקבלה

מזל גדי בקבלה - קבלה ויהדות

מזל גדי בקבלה

קבלה היא תורת המיסטיקה והסוד היהודית. תחילתה של הקבלה היא בתקופות קדומות, אך גיבושה נעשה במאות ה- 12 וה- 13 בדרום צרפת וספרד, שם היתה לה השפעה גדולה על היהודים. במרכז מחשבת הקבלה נמצאת שאיפת המקובל להתאחד באופן מיסטי עם האלוהות ולצמצם את הפער עם העולם הגשמי שבו הוא חי ובין האל. יהדות על פי הקבלה תופסת את המציאות כמערכת סמלים המשקפת את הימצאותו של האל בעולם. למשל חלומות על פי קבלה מקבלים פירוש סמלי מיוחד וכך גם גלגל המזלות שמקבל פירוש משלו על פי הקבלה.

ע"פ הקבלה מידי שבוע מתחדשים האנרגיות ביקום ולכן ניתן לבצע תחזית אסטרולוגיה שבועית לפי הקבלה.

מזל גדי – חודש טבת – יהדות לפי הקבלה

מזל גדי בקבלה הוא בחודש טבת וקשור ליסוד האדמה. באדם שנולד במזל זה פועם רצון גדול להישגים והתקדמות, הוא נחוש מאד, ביקורתי ואף מחמיר. הוא מסוגל לבנות תשתית קיומית לדורות והוא נתפס כאדם מאד מעשי ומדוקדק השואף גם לעושר ורכוש.
לפי הקבלה אדם שנולד למזל גדי שואף כל הזמן לאחד דברים, אך הוא עלול להיתפס למצבי רוח קיצוניים – עצב או רוגז על כי לא הצליח במשימותיו בדיוק כפי שרצה או תכנן. הוא מסוגל לעבוד בריכוז רב ויש בו נטייה להתבודדות, אך גם להתפרצויות (טובות או רעות) ולעיתים הוא יכול להיות חסר בטחון ולפיכך יחפש לו חברה שתתמוך בו ושתעניק לו זאת. לפי הקבלה, לאדם בעל מזל גדי יש רצון עז לבסס את מעמדו, הוא בוחר את האנשים שאיתם יעבוד באופן מאד קפדני וגם את יתר הדברים שיעזרו לו בדרכו. הוא פועל בסבלנות ובכובד ראש, שוקל ובודק כל מהלך ונוטל על עצמו את האחריות.

מזל גדי – קבלה והסמליות הקשורה בו

בספר יצירה קושרים את האות ע' עם מזל גדי ואות זו נחשבת בעיני אנשי קבלה שונים כאור הגנוז השמור לצדיקים. הגדיים המשוטטים בצוקי עין גדי היו עבור אנשי הקבלה כשליחיו של האל. מקובלים אלו דימו את הגדיים לעיניו של האל המביטות למרחוק.
מזל גדי משוייך לחודש טבת. השם טבת מגיע מן המילה הקדומה "טביתו" שמשמעותה היא דבר ששוקעים בו, וזאת בשל הגשמים הרבים היורדים בחודש זה והבוץ המצטבר על הקרקע. עוד הסבר לשמו של מזל החודש לפי הקבלה – גדי הוא מכיוון שלאחר הגשמים ניתן היה להוציא את הגדיים למרעה כדי שיאכלו את העשב שצמח בעקבות הגשמים.

השיעור והתיקון של מזל גדי לפי הקבלה

הקבלה מבחינה בתכונותיו של מזל גדי ומציינת אותם כשאפתנות, נחרצות, יוזמה, יציבות, יכולת תכנון וארגון מעולה, משמעת עצמית, סדר, רצינות במעשה ואחריות על כל דבר. לפי הקבלה המזל הקוטבי של הגדיים הוא הסרטן שתכונותיו העיקריות הן משפחתיות, רגישות ומופנמות עד כדי צורך מתמיד בחום ואהבה, יצירתיות ונתינה. על הגדיים ללמוד שיעור מקוטב זה כדי להגיע לאיזון.
לפי הקבלה התיקון של מזל גדי מבוסס על שבט דן כשהנחש הוא הסמל שלו (סמל למאגיה וריפוי) ולכן התיקון בקבלה מבוסס על רכישת ידע בעולמות רוחניים, אך גם פיזיים כדי להביא מרפא לבני האדם.

 

כנסו לאתר  ASKme וקבלו תחזית אסטרולוגיה שבועית בהתאם לקבלה היהודית, ,  ASKme נבחרת מומחי המיסטיקה של ישראל מייעצים ונותנים תשובות בכל הקבלה, המיסטיקה והאסטרולוגיה הקבלית  בטלפון :  03-3726075

03-3726075