מזל בתולה בקבלה

מזל בתולה בקבלה - קבלה ויהדות

מזל בתולה בקבלה:

תורת הקבלה היא למעשה תורת המיסטיקה אשר נלווית ליהדות והיא מנסה לפתוח צוהר לעולם הרוחני של האדם, באשר הוא. הקבלה מנסה לתת לאדם כלים שיאפשרו לו להבין את עולמו הרוחני בצורה טובה יותר, וכן יעזרו לו לתפקד בעולם הגשמי באופן סבלני ושופע אנרגיות חיוביות. הקבלה עוסקת במספר רב של תחומים, הן בעולמו הפנימי של האדם, בחלומות, בזוגיות, בהצלחה ולמעשה בכל תחומי החיים. בקבלה ישנן תובנות פילוסופיות חשובות, אשר יכולות לעצב את אורח החיים של האדם, גם במידה והוא נחשף ליהדות ולקבלה בשלב מאוחר. לפי הקבלה, יש חשיבות לחודש שבו נולד האדם, שכן החודש יכול להעיד על מזלו והמזל יכול לספק אינפורמציה מרובה באשר לאופיו, סגנון מחשבתו, עולמו הפנימי והתנהלותו היומיומית.

ע"פ הקבלה יש התחדשות שבועית לכל מזל ולכן ניתן לבצע תחזית אסטרולוגיה שבועית.
המזל הקוטבי למזל זה על גלגל המזלות, הוא מזל דגים שתכונותיו הן רומנטיות, יצירתיות, ואהבה אין קץ. מזל בתולה יכול ללמוד ממזל דגים תכונות אלו.

קבלה – מזל בתולה וחודש אלול

תורת הקבלה מייחסת חשיבות רבה למזלות, חלומות, משמעות השם לפי הקבלה וחודשי השנה. חלומות לפי הקבלה הינם כלי נהדר שבעזרתו אפשר להבין יותר לעומק את העולם הרוחני של האדם וגם לפי המזל – החודש בו הוא נולד. שמו של חודש אלול בא מן המילה הקדומה "אלל" שפירושה הוא תהליך החיפוש והתהייה. אכן, חודש אלול הוא חודש הסליחות והרחמים, ועובדה זו מתאימה להופעת הפסוק בספר ירמיהו: "שובי בתולת ישראל שובי אל עריך אלה".

קבלה – מהו מזל הבתולה לפי השקפת המקובלים?

אחד המאפיינים אשר בולטים ביותר במזל בתולה, הוא למעשה השאיפה לשלמות. שאיפה זו גורמת לאדם לשמור על רמת קפדנות גבוהה בכל תחום שהוא עוסק בו, ואכן פעמים רבות הוא משקיע אנרגיות מרובות בפרטים הקטנים, ולעתים אפילו על חשבון היכולת לצפות בתמונה הכוללת. תכונה זו הופכת אותו לאדם אחראי ביותר, ופעמים רבות בני מזל בתולה מבצעים את משימותיהם באופן הטוב ביותר. יחד עם תכונה זו מלווה גם תכונה נוספת, אשר גורמת לעתים קרובות לחוסר סיפוק עצמי וכן גם חוסר סיפוק מן הסביבה: ביקורתיות ושיפוטיות מופלגת. בני מזל בתולה ידועים כאנשים שיפוטיים וביקורתיים במיוחד, מה שמקשה עליהם לעתים קרובות לחוש סיפוק עצמי ותחושה שהם יכולים להיות גאים בעצמם ובהישגיהם ולאפשר לעצמם לנוח על זרי הדפנה.

קבלה – התיקון של בני מזל הבתולה

לפי הקבלה, התיקון של מזל בני בתולה נעוץ ביכולתם להרפות מן הביקורתיות והשיפוטיות שהם מפנים כלפי הסובבים אותם. טרם שבני מזל בתולה ממהרים לשפוט את האדם העומד מולם, עליהם לברר עם עצמם אם באמת הם מכירים את התמונה כולה, או אם באמת הם יכולים לדעת את כל הפרטים, כך שיש ביכולתם לחרוץ את דעתם בצורה כה בהירה. על בן מזל התולה, לשאול את עצמו אם הוא יודע מהו הדבר הנכון עבור מי שעומד מולו, ולנסות ולפתח את יכולת העזרה והסיוע לסביבתו.
לפי פרשנות אחרת, התיקון של מזל בתולה מבוסס דווקא על הקרבה לשבט גד, אשר מקורב למזל בתולה לפי ילקוט שמעוני. גד ידוע בתור שבט אשר יכול לנצח כל מי שיילחם על אדמתו (לפי ברכת אביו, יעקב: "גד גדוד יגודנו והוא יגוד עקב", כלומר- גד יכרות את עקביו של כל מי שיכנס לשטח המחנה שלו). לפיכך, לפי תיקון זה, בני מזל בתולה צריכים לצאת לקרב, להיות אמיצים יותר, ולעמוד על שלהם.

 

כנסו לאתר  ASKme וקבלו תחזית אסטרולוגיה שבועית בהתאם לקבלה היהודית, ,  ASKme נבחרת מומחי המיסטיקה של ישראל מייעצים ונותנים תשובות בכל הקבלה, המיסטיקה והאסטרולוגיה הקבלית  בטלפון :  03-3726075

03-3726075