חלומות לפי א'-ב', מ'-פ'

חלומות לפי א'-ב', מ'-פ' - קבלה ויהדות

על רווחה ועל אהבה בקבלה – אותיות מ'-פ'

בהמשך הניתוח שלנו על חלומות לפי הקבלה, נמשיך אל האות מ"ם, וכאן נראה את המשמעות של משחק בחלום לפי הקבלה. בתוך תורה מיסטית זו של היהדות, המשחק בא לסמל מזל טוב מאוד, בתחומי הרווחה הכלכלית. אדם אשר משחק במשחק, צפויים לו רווחים נאים מאוד מהמהלכים שהוא עושה. המשחק בא לסמל סוג של הימור שהאדם נוטל בחייו – ולפי הקבלה הוא יעלה יפה. כדאי מאוד לשים לב, כי בתורת הקבלה, נהוג להגיד שאם אדם חולם על משחק, אך לא משחק בו אלא צופה באדם אחר משחק – הדבר מסמל את הקנאה שהוא חש בחייו האמיתיים. ככל הנראה, אתם מסתכלים על הרווחים של אנשים אחרים ורוצים להיות כמוהם. כדאי לצאת ולנקוט בצעדים, על מנת שתוכלו להנות גם אתם מפרות הרווח.
באות נו"ן, יש כמובן משמעות להופעה של נר בחלום, אלא שזה תלוי במצבכם המשפחתי. בקבלה, אם אדם רווק חלם על נר – הרי שזה סימן מעולה, זה סימן שבקרוב הוא הולך להתחתן עם בן או בת הזוג שלו, או למצוא כזה. אולם אם האדם אינו רווק – הרי שצפויה לו דווקא פרידה או משבר קשה עם בן או בת הזוג שלו, וכדאי שיהיה קשוב למה שמתרחש בתא המשפחתי שלו.

הספינה היא סימן מעולה

בניתוח של חלומות לפי הקבלה, קשה למצוא סימן יותר אופטימי, מאשר הופעה של ספינה בחלום. הספינה בחלום שלכם באה לסמל תקופה מאוד מאוד טובה שבאה לבוא לאדם החולם, מכל בחינה שהיא. הספינה לפי הקבלה, באה להראות כי בקרוב האדם ייהנה גם מרווחה כלכלית מסוימת, אך לא פחות חשוב מכך – למעמד גבוה מאוד גם בתוך החברה שבה הוא חי, וגם בתוך המשפחה שלו.
באופן מפתיע למדי, בתוך תורת קבלה, הופעה של ספינה טובעת הוא דווקא סימן חיובי מאוד! הספינה אכן מסמלת שקיעה, אך לא שקיעה של כוחות טובים. בקבלה, הספינה הטובעת מסמלת דווקא את השקיעה של כוחות הרע, השקיעה של הצרות. אם אתם נמצאים כרגע במצב קשה וחולמים על ספינה טובעת – אין טעם להיכנס לפאניקה, שכן הדבר דווקא מסמל את התקווה הגדולה לשינוי.
בהתאם להופעת הספינה, הרי באות עי"ן, נוכל לראות כי גם הופעה של עוגה בחלום, היא בהחלט סגולה למזל טוב. הקבלה טוענת, כי אדם אשר ראה עוגה רגילה, יזכה בעיקר בדרך טובה מבחינת הבריאות שלו. עוגה שהיא יוצאת דופן עם המון קישוטים, מסמלת תקופה טובה מאוד שתהיה לאדם מבחינת הרווחה הכלכלית שלו. מעניין מאוד שבניתוח חלומות לפי הקבלה, הופעה של עוגת חתונה, משמעותה באמת קשר רומנטי מוצלח אשר צפוי לחולם.

מתלבטים וחובשים פאה

באות פ"א, ניתוח של חלומות לפי הקבלה אומר כי חבישה של פאה בחלום מלמדת רבות על ההססנות של האדם שחולם. חבישה של פאה הריה כמו הסתתרות מסוימת, והסתרה של בעיה. כך גם במציאות – לפי הקבלה אתם עומדים לפני צומת דרכים והכרעה משמעותית, אך אתם חוששים מאד מפני הכרעה לקבל החלטה לכאן או לכאן. אולם חשוב לציין, כי בקבלה יש גם משמעות להופעה של אדם אחר שחובש פאה בחלום שלכם. זה לא סימן להתלבטות שלכם. ההיפך הוא הנכון – זה סימן לרווחה כלכלית גבוהה אשר מצפה לכם מעבר לפינה.

03-3726075