חלומות לפי א'-ב', צ'-ת'

חלומות לפי א'-ב', צ'-ת' - קבלה ויהדות

הציפור שמסמלת את השלווה – אותיות צ'-ת'

פעמים רבות, אתם חולמים חלום, ובחלום מופיעה ציפור. בהמשך ניתוח האותיות שלנו לפי הקבלה, הגענו כאמור לאות צד"י, ולכן נעמוד על משמעותה של הציפור בחלום. לפי הקבלה, המשמעות של הציפור היא חיובית ביותר. הציפור ככללה, מסמלת הרבה מאוד רוגע, שקט ושלווה אשר צפויים לאדם החולם. לעתים אתם תחלמו על הציפור דווקא בעת תקופה סוערת מאוד בחייכם – אך הציפור באה להרגיע אתכם, ולהסביר לכם שאתם עומדים לקראת מצב חדש, שבו אתם לא תדעו עוד כל כך הרבה תמורות ותהפוכות. בקבלה, יש גם משמעות להופעה של ציפורים ספציפיות. כך לדוגמה, הקבלה נותנת יחס מיוחד להופעה של ציפור מסוג אדום החזה. ציפור זו באה לסמל תמורות חיוביות מאוד לחולם, בעיקר מהבחינה הזוגית. לעומת זאת, הופעה של ציפור דרור בחלום, באה להראות לחולם בקבלה, כי כרגע יש אדם שמקשה עליו עם מטרות זדוניות – אך הוא יצליח להשתחרר ממנו.

מצבי שינוי קיצוניים בתוך הקבלה

ניתוח של חלומות לפי הקבלה, עוסק לא פעם בשינויים משמעותיים מאד שיש בחייכם. כך לדוגמה, באות קו"ף נוכל לראות הופעה של קבצן בתוך החלום. אדם אשר רואה את עצמו בתור קבצן בחלומו, הרי לפי הקבלה המשמעות היא ששינוי עתידי אכן בא ומתקרב. אבל איזה סוג של שינוי? באופן טבעי, אדם שחולם על עצמו כקבצן, הוא אדם שלפי הקבלה, נמצא כרגע במצב כלכלי וחומרי לא פשוט בכלל. אולם דווקא היותו קבצן בחלום, מרמז על כך שהמצב החומרי הקשה עתיד להתחלף במצב כלכלי הרבה יותר טוב. אם רואים אנשים אחרים כקבצנים בחלום שלכם, הרי בקבלה המשמעות היא שאתם דואגים מאוד לאנשים הללו במציאות – בין אם אתם דואגים להם מבחינה כלכלית או מבחינה בריאותית.
באות רי"ש, הופעה של רעל בחלום, היא מאוד אמביוולנטית בקבלה. בניתוח החלום הנ"ל, לרוב המשמעות היא שלילית – אתם נמצאים ממש בחיסולו של תהליך מסוים, שהולך וגווע. אולם האם זה תמיד המצב? כידוע, פעמים רבות כדי לבצע שינוי רדיקלי בכיוון חיובי, יש לעקור מן היסוד את היסודות הרגילים והשליליים. לכן הופעה של רעל בחלום, יכולה גם להיות חיובית.

אל תאמינו לשמועות השונות

אם נמשיך לאות שי"ן, נוכל לראות שלפי הקבלה, הופעה של שועל בחלום מחייבת אתכם להרבה מאד תשומת לב. לא רק בקבלה אלא גם בתורות של יהדות ובעולם כולו השועל מסמל עורמה רבה, וכך גם בקבלה. ההופעה של השועל משמעותה שעליכם להיזהר כי יש אדם שאתם מחשיבים אותו לחבר טוב, אולם בפועל הוא ממלא את לבכם באנרגיה שלילית. זה אדם שמנסה להרחיק אתכם מהעולם ומהחברים והמשפחה שלכם, אך מטרתו היא אחת – להתקרב אליכם כדי לקבל טובת הנאה חומרית מסוימת, ועליכם להתרחק ממנו.
לסיום, באות תי"ו, נוכל לראות בניתוח חלומות לפי הקבלה כי הופעה של תזמורת היא בעלת משמעות חיובית במיוחדת. התזמורת מסמלת עזרה שאתם עתידים לקבל מצד הקרובים שלכם. אם מנגינת התזמורת היא נעימה והרמונית – סימן שאתם גם תקבלו את העזרה הזו ללא תמורה בעתיד, מקרב חברים טובים במיוחד, אשר יעשו זאת בחפץ לב.

03-3726075