חלומות לפי א'-ב', ז'-ל'

חלומות לפי א'-ב', ז'-ל' - קבלה ויהדות

לנתח את החלומות שלכם לפי הקבלה – אותיות ז'-ל'

כידוע הקבלה עוסקת בחלומות מסוגים שונים, ואנו נמשיך לנתח אותם לפי סוגי האותיות. באות זי"ן, נוכל לעסוק במשמעות המיוחדת של זכוכית בתוך הקבלה. הופעת זכוכית בחלום שלכם היא אזהרה עצומה מפני דברים שעלולים לקרות בעתיד. על פי תורת הקבלה, הופעת זכוכית בחלום מחייבת אתכם לפנות לבדיקות רפואיות בהקדם האפשרי, משום שיש בכך אזהרה בתחום הבריאות. פעמים רבות, הופעה של זכוכית בחלום לא קשורה לענייני בריאות, אלא באה להזהיר אתכם מפני קבלת החלטה. לא פעם הזכוכית בחלום תופיע לפי הקבלה, דווקא כאשר אתם עומדים לקראת הכרעה חשובה – והזכוכית באה להזהיר אתכם מהכיוון שבחרתם.
מכיוון אחר, באות חי"ת, אם הופיעה חנוכייה בחלום שלכם הרי שהמצב הפוך. ניתוח של חלומות לפי הקבלה, טוען כי חנוכייה היא סימן מעולה לכיוון שלכם. החנוכייה היא מסר של עידוד ברור, של תקווה ושל שלווה. אתם נמצאים בכיוון מעולה בחייכם!

בין יהירות לאי סדר בחיים

אם נמשיך בניתוח החלומות לפי הקבלה, הרי שבאות טי"ת נוכל לראות שהופעה של טווס באה לרמז לכם דבר מה על האופי שלכם. טווס בחלום של אדם, מרמז שאותו אדם הוא שאפתן מאוד, בעל רצון עז לתחרותיות ללא הפסקה, אשר מעולם לא חש שובע. אולם הקבלה וגם תורות אחרות של יהדות, באות ללמד אותנו דבר מה על ענווה ודרך ארץ. הופעה של טווס כאמור מראה לאדם את פניו האמיתיות וכי רצוי שישנה את כיוונו הנוכחי בחיים. האזהרה היא בעיקר לאדם, אשר שאיפותיו הגבוהות לא יגרמו לו להפסיק להבחין בין טוב לבין רע.
באות יו"ד – הופעה של יהלום לפי הקבלה, מסמלת שפע של מזל. הרי היהלום הוא מתכת יקרה מפז. אולם בפועל, צריך מאוד להיזהר כאשר היהלום מופיע. זכרו כי היהלום הוא גם מתכת קשה והוא החומר הקשה ביותר בטבע. לא פעם, אתם תראו הופעה של יהלום בחלום שלכם, כאשר מתעוררות בסביבתכם הקרובה בעיות. לפי הקבלה, הופעה של יהלום יכולה לבוא כאשר יש ריב גדול בין הורים לילדים, או בין בני הזוג. תוספת לעניין, אם חולמים שהיהלומים שבתוך החלום הם מזויפים, הרי בקבלה זה מרמז כי כדאי ללכת לבדוק את ענייני הבריאות שלכם ושל סביבתכם הקרובה.

על עיכובים ודברי רכילות

ניתוח נוסף של חלומות לפי הקבלה, מדבר על האות כ"ף ועל הופעה של כביש בחלום שלכם. קבלה מדברת על כך, כי ההופעה של הכביש מסמלת את הדרך הארוכה שצפויה לכם כדי להגשים מטרה, וזוהי לא דרך קלה. צפויות לכם לא מעט מהמורות בדרך להגשים את המטרה שלכם וכדאי מאוד להיות מוכנים אליהם מראש. כדאי אף לשים לב, כי יתכן שמישהו מטיל עליכם קללת עין הרע כדי למנוע מכם להגיע למטרה.
לעומת זאת, לפי הקבלה, הופעה של ליצן או לוליין באה להזהיר אתכם ממש מפני אדם ספציפי. יש לא מעט בני אדם שמנסים לפגוע בכם בדרך ייחודית – הם פשוט מרכלים עליכם ומוציאים את דיבתכם. לכן, הופעה של ליצן או לוליין באה להפנות את תשומת הלב שלכם, לכך שיש אנשים כאלה, ייתכן שאף בסביבתכם הקרובה ולא כדאי לבטוח בכל אחד.

03-3726075