חלומות לפי א'-ב', א'-ו'

חלומות לפי א'-ב', א'-ו' - קבלה ויהדות

חלומות לפי הקבלה – אותיות א'-ו'

באות אל"ף, נוכל למצוא את האישה שמופיעה בחלום. לפי הקבלה, אישה שמופיעה בחלום יכולה להיות סימן חזק מאד לתקווה. הקבלה טוענת כי האישה של האדם, מסמלת עבורו את החוויות הטובות בחייו, ואת העזר כנגדו. לכן, לעתים קרובות אדם אשר רואה את אשתו, כנראה שרוי במצוקה – אך האישה באה לסמן עתיד טוב יותר.
באות בי"ת, לפי הקבלה אם אדם רואה בית מדובר דווקא על מצב מעט משונה. הבית אמור לסמל כביכול בהיגיון של כולנו יציבות, בטחון, קביעות. אולם בפירוש חלומות לפי הקבלה, הבית מסמל דווקא את הדבר ההפוך – הוא בא לסמל את חוסר הקביעות, את ההרפתקנות, את ההזדמנות לעשות דברים חדשים לחלוטין. שימו לב, כי בקבלה בית נמוך, משמעותו דווקא אזהרה מפני נטילת סיכונים מיותרים, כך שכדאי להיות קשובים ולשים לב במדויק לפרטים.

ממשיכים לגימ"ל ודל"ת

באות גימ"ל, לגחלים יש משמעות חשובה. הגחלים הם בעלי קונוטציה שלילית יחסית והם מסמלים את השונאים שיש לאדם. לפי הקבלה, אם אדם חולם כי הוא הולך על גחלים מוטב שיזהר משום שהדבר בא לסמל כי יש לו יריבים רבים אשר שונאים אותו ומקנאים בו בשל צרות עין.
בהמשך לאות זו, גילוח הוא דווקא בעל משמעות חיובית למדי. הקבלה טוענת כי גילוח של כל איבר בגוף – בין אם הפנים, הראש, או כל איבר אחר, הם בעלי סימן לדבר טוב שעתיד לבוא. אם אדם מבצע גילוח נרחב בחלום, הרי שהסימן הטוב תקף לא רק לגבי האדם עצמו, אלא גם לכל משפחתו.
באות דל"ת, מעניין מאוד שלפי הקבלה יש משמעות מיוחדת לדבש שאדם אוכל בחלום שלו. ככלל, הדבש יכול לקבל אינטרפטציות שונות. מצד אחד, אם הדבש שאכלתם בחלום היה טעים וטרי, סימן כי בעתיד ייטב לכם. מהצד השני, אם אכלתם בחלום דבש מקולקל שטעמו היה רע, סימן שצרה עתידה להתרחש ומוטב להיזהר.

ומה עם הנשים?

האותיות ה"א וגם ו"ו מביאות אותנו לעולמה של האישה. אישה הרה, לפי הקבלה, צריכה לשים לב מה היא אוכלת בחלום. לכל מאכל בחלום יש משמעות מיוחדת, אשר למעשה באה להראות כיצד הילד יראה. כך לדוגמה אישה בהריון אשר שתתה אלכוהול, לפי בקבלה טוענים כי ילדיה לעתיד יהיו בריאים במיוחד.
לעומת זאת, אם אישה היא בהיריון והיא חלמה שהיא אוכלת דגים דווקא, הרי שהדבר מרמז על היופי יוצא הדופן שעתיד להיות לילדים שלה. קוריוז מעניין בניתוח של חלומות לפי הקבלה, נוגע לאישה בהיריון שחלמה שהיא אוכלת ביצים – שכן הדבר דווקא מראה שלילדים שלה יהיו עיניים גדולות.
לעומת זאת, אישה אשר חלמה על ווסת, צריכה להיזהר. הופעה של ווסת בחלום על פי יהדות, משמעותה כי האישה עתידה להשקיע מאמצים רבים בדבר מסוים – אולם היא לא תזכה לראות את הפירות, והלכה למעשה היא מתאמצת לחינם. במילים אחרות, צריך להיות קשובים מאוד לחלומות שאתם חולמים, שכן לכולם יש משמעויות נסתרות לגבי העתיד, והם יכולים לתת לכם רמזים רבים.

03-3726075