טיפים נגד עין הרע

טיפים נגד עין הרע - קבלה ויהדות

טיפים נגד עין הרע לפי הקבלה – טפו טפו טפו

דתות רבות בעולם, ביניהן גם יהדות מאמינות בקיומה של עין הרע. עין הרע היא סוג של קללה המוטלת על אדם ביודעין או שלא במכוון ומקורה בצרות עין, קנאה, רצון להזיק ולהשמיד או להזיק לאדם אחר. כשהיא נעשית שלא במודע, קורה הדבר לפי האמונה היהודית, מתוך אמירה שמקורה קנאה עזה באחר ורצון סמוי שמזלו הטוב של האחר, יתהפך לגמרי.

משנים את המזל עם הקבלה

בקבלה יש מקום נכבד לתופעת עין הרע ומי שבאמת בקיא בקבלה, יטען כי בכוחו להטיל כישופים, אולם הוא לא יעשה זאת, מאחר ומדובר בהטלת קללה או מום על הצד השני ואין לעשות שימוש לרעה בסודות הקבלה. האגדה אומרת שבכוחו של אדם הבקיא בתורת הקבלה, להטיל כישוף שחור, ה"פולסא דנורא" הידוע, שבכוחו אפילו להמית אויב, אולם מקובל אמיתי ומכובד, לא יעשה זאת לעולם.
מה שכן מציעה הקבלה, היא לא להטיל עין הרע על אחרים, אלא ללמוד כיצד להסיר אותה ובכך לשפר את המזל ולהתנהל על מי מנוחות בתחומים שונים בחיים.
עיסוק בקבלה ובתורתה הוא עולם שלם של חוקים, סגולות, פתרון לכל בעיה, פתרון חלומות לפי הקבלה, זיווג, בריאות, ילדים, הריון ועוד. לכל אלו מתלווים קמעות, סגולות ולחשים שמטרתם הסרת עין הרע ושמירה על האובייקט המדובר. להלן מספר טיפים נגד עין הרע, לפי הקבלה:

צמחי תבלין לפי הקבלה – לא רק בסלט

בדיקת עין הרע – לעתים יש לכם תחושה כי יש עליכם עין הרע, אולם תחושה זו לא בהכרח מבוססת. כדי לבדוק אם אכן יש עין הרע, לוקחים קערה וממלאים אותה במים. אל הקערה מוסיפים כף שמן זית. במידה והשמן צף אין מה לדאוג. אולם אם הוא שוקע, משמעות הדבר כי הוטלה עליכם עין הרע ויש להסיר אותה.

1. עופרת – יש לחמם גוש עופרת וכשהיא חמה לזרוק אותה לתוך מים. הצורה המתקבלת היא עין הרע, וניתן לראות בצורה דמויות שונות. את הגוש יש לקבור בבית קברות או להשליך לים.
2. כפרת עוונות - מקובל או רב שוחט תרנגולת ומניף אותה מעל ראשכם שבע פעמים תוך כדי האמירה "זו כפרתי, זה עווני".
3. מי ים – מומלץ לשטוף את הבית במי ים להסרת עין הרע.
4. תינוקות – יש להצמיד אל בגד התינוק חמסה קטנה ועליה הכיתוב "בן פורת יוסף".
5. הגברת המזל – קחו דף נייר לבן ורשמו עליו בעט בצבע אדום את שמכם. את הנייר יש להניח בכוס ובה שמן ויין. לאחר שבוע מוציאים את הנייר ומייבשים אותו. לאחר שיבש, יש להשליך אותו אל הים.
6. לחם – מומלץ לאכול מדי יום לחם טבול במלח. זוהי סגולה להסרת עין הרע.
7. ביצים בקבלה – יש לקחת שתי ביצים חיות ולהניחן בתוך שקית. לאחר מכן יש לשבור אותן מעל הראש (בתוך השקית) ולומר "נשברה מעלי עין הרע" במשך שלוש פעמים.
8. מזל טוב – בניגוד לאמונה כי כשנשברת צלחת או כוס יש לומר "מזל טוב", עליכם לומר במקרים אלו דווקא את המילים "נשברה עין הרע" במשך מספר פעמים.
9. חמסה – לחמסה משמעות רבה והיא משמשת כקמע מגן. רצוי לשאת אחת כזו על הגוף או בכיס.
10. תבלינים בשקית – יש לשים בתוך שקיק קטן תערובת תבלינים המורכבת מזעתר, רוזמרין וסכין. יש לשים את השקית מתחת לכרית למשך שבוע ימים, ולאחר מכן לפזר את תוכנה לארבע קצוות תבל.

ושיהיה רק טוב

כפי שניתן לראות, לא חסרות סגולות בקבלה, שמטרתן הסרת עין הרע. חלק מן הדרכים ניתנות לביצוע עצמי בבית, בעוד שאחרות זקוקות להדרכת רב או מקובל בקבלה.

03-3726075