התאמה זוגית

התאמה זוגית - קבלה ויהדות

התאמה זוגית

קבלה היא תורת הסוד והמיסטיקה היהודית והיא למעשה מהווה שיטה עתיקה, אשר מציעה לכל אחד באשר הוא אפשרות לפתוח את השער לעולם הרוחני שלו ולחיות באיזון, בביטחון, בפיוס ובסובלנות עם האנשים הסובבים אותנו. הקבלה התפתחה כזרם מיסטי לצד היהדות והיא כוללת גם התייחסות להתאמה בינאישית זוגית, לפיה חשובה יותר מכל ההתאמה הרוחנית בין בני הזוג. לפי הקבלה, לא נוכל להקים קשר זוגי יציב וארוך טווח עם כל בן זוג ומשיכה פיזית יכולה להיות חשובה, אך לעתים עלולה להוביל אותנו לתוך קשר דיסהרמוני לחלוטין. לכן, רצוי קודם לבדוק את מידת ההתאמה במישור הרוחני ורק לאחר מכן לבדוק את ההתאמה במישור הפיזי.

קבלה: ישנן דרכים לבדוק את מידת ההתאמה הרוחנית בין בני הזוג

הקבלה מכילה בתוכה הרבה גישות שיכולות לעזור לאדם בחיי היומיום, בהתנהלותו היומיומית מול אנשים אחרים, וגם בהתמודדותו מול עולמו הפנימי שלו, אשר כולל יצרים, רצון להצליח ולשגשג, לצד פחדים, עכבות, ואנרגיות שליליות. הקבלה נותנת גם מקום חשוב לחלומות ולפרשנותם, שכן חלומות לפי הקבלה, מהווים שער לעולמו הרוחני של האדם. הקבלה השלימה את עולם היהדות ונתנה למאמיניה אמצעים רבים להתמודדות עם העולם הגשמי בו הם מצויים. אחד האמצעים הוא האפשרות לבדוק את מידת ההתאמה הרוחנית בין בני זוג, טרם ניסיונם ליצור קשר זה עם זו. תורת הזיווגים בקבלה, מאפשרת ניבוי מוקדם של מידת ההרמוניה ההדדית שיש בין בני הזוג בתחום הרוחני. התאמה טובה, תוכל להעיד על קשר טוב, חזק ומוצלח, בעוד שהתאמה קלוקלת עלולה להוביל למריבות, חיכוכים, הערות, חוסר סיפוק והתפרצויות תכופות של אנרגיות שליליות.

קבלה – מהי הדרך לבדוק את ההתאמה הרוחנית שלכם?

על מנת לבדוק את מידת ההתאמה הרוחנית בין בני הזוג, כדאי שתבדקו כמה פרטים בגימטרייה, שיכולים להעיד על עתידכם המשותף. ראשית, רצוי כי תבדקו את המספר הגימטרי ששייך לגבר. מספר זה מורכב מסכום האותיות אשר מרכיבות את שם אמו ואת שמו. למשל, במידה והשם הוא מנחם (40+50+8+40=138) ושם אמו הוא שרה (300+200+5=505), יהיה עליכם לחבר את הסכום של שניהם, ולקבל : 138+505= 643. לאחר מכן, תצטרכו לצמצם את כל הספרות המרכיבות את המספר 643, על ידי סכימה של כולן יחד: 6+4+3=13, עד שתגיעו למספר בודד: 1+3=4. אם כן, 4 יהיה מספרו של הגבר. באופן דומה, תצטרכו לחבר את השם בגימטרייה של הכלה ושם אמה. כעת, לגבר ולאישה יש מספר משלהם.

קבלה – בדיקת השילוב בין שני המספרים

כל מה שמוטל עליכם לבדוק עתה, זה את מידת ההתאמה בין שני המספרים, לפי היהדות: כלומר, כל שילוב של שני מספרים יכול לספר על הקרבה הרוחנית ביניהם ועליכם יהיה לברר מהו השילוב שלכם. למשל, השילוב בין המספרים 1 ו-2, הוא ששני המספרים חיים יחד ביחסים של שלום. כמו כן, השילוב בין המספרים 1 ו-3, יכול להעיד על יחסים מלאי מריבה וכן הלאה.

03-3726075